Dags att spilla

Nu är ju inte jag killen som "kissar" och "tellar", som de säger over there, men jag antar att det inte är någonidé att hålla er på halster längre, alla ni miljoners besökare till Starcky-bloggen (mode!). Sanningen ska ju alltid fram - till varje pris!

Huruvida det blev sexy time eller inte kommer jag inte säga. Jag kan dock erkänna att det blev strul. Och det tar jag för givet att det glädjer er samtliga, för INGET är mer 2009 än just strul (och att parta, men det tar vi någon annan gång). Glöm inte var ni läste det först.

Men OM det hade blivit sexy time skulle det inte varit vilken sexy time som helst, bör påpekas. Jag vet inte hur ni känner, men jag tycker att förnyelse och utveckling är av godo. Att lite krydda i tillvaron främjar kreativiteten och livslusta. Förändring är bra. "Change, motherfucker!" som Obama proklamerade. Förändring är fashion.

Ja, ingen idé att predika för kören, ni fattar ju det där utan särskilda läromedel.

Men vad var det som skulle varit annorlunda då, frågar ni? Hur kan jag, en vanlig svenne som inte modebloggar, älska 2009-Starcky-stylee? Var det knivar inblandade? Sprutgrädde? Ryska sjömän? En pantomim?

Nej. Nej. Nej och, eh, nej. Vad är mest 2009 when it comes to love making:

KUNGSPUDEL, naturligtvis!



Ska det liggar imorgon kväll när tacosarna är slut och Oldsberg hostat fram kvällens sista göteborgsvits? Du behöver inte ens ta av dig pyjamasöverdelen: Bring on the Kungspudel och börja strula!

// Åtvid

Kommentarer
Postat av: Glenn

Strula? Med en hund?



Festvåning?

2009-02-13 @ 09:35:49
Postat av: Hipstern

Strul är för 2009 vad "mata hästen" var för 1993. Fumliga försök i diverse skymslen och vrår, tjejer i leggings och en doft av tuggummi.



Nurå. Nya damer, nya leggings, Marlboro Lights - samma fummel.

2009-02-13 @ 11:17:17
Postat av: Prützgefühl

Har du lajvat åtvid?

2009-02-13 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0